Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.greenlife.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik

Spletno prodajo www.greenlife.si izvaja podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p., ID za DDV: SI26108887, suzana@sanus.si. Matična številka: 3960676. Registrski organ: Ajpes

Podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p.. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Odgovornost

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Niti podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p. niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani in izdelkov, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij na tej spletni strani ali izdelkov ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v omenjenih vsebinah.

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Vse cene, ki so zapisane ob izdelkih so torej končne cene. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • po predračuno z nakazilom na TRR podjetja
  • po pogodbi (poslovni partnerji).

Pogodba

Kupoprodajna pogodba (račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 10. in 15. uro.

Kršitev pogodbe

V primeru, da kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe ima ponudnik ima pravico do povračila stroškov poštnine, ki so nastali pri pošiljanju blaga.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri dobavi blaga se ta rok šteje od dneva, ko je potrošnik prejel blago. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da odstopi od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo TUKAJ.

Potrošnik vrne blago na naslov: Sanus, Suzana Fridl s.p., Mladinska ulica 9, 2325 Kidričevo

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v čim krajšem času oz. najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p. si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. V 8 dneh vam bomo pisno odgovorili na vašo pritožbo. Če napaka ni sporna, bomo vašo zahtevo izpolnili najpozneje v osmih dneh.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova suzana@sanus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik in stranka lahko ves čas trajanja pritožbenega postopka sklenete poravnavo glede predmeta spora, opredeljenega v pritožbi stranke.

Sanus, Suzana Fridl s.p. je v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov za izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov izbrala Evropski center za reševanje izvensodnih sporov (ECDR).

Če se stranka, ki je potrošnik, ne strinja z dokončno odločitvijo obravnave pritožbe v internem pritožbenem postopku v Sanus, Suzana Fridl s.p. ali če se podjetje o njegovi pritožbi neutemeljeno ne odloči v 15 dneh, ima pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred Evropskim centrom za reševanje sporov, Tomšičeva ulica 6, 1000 Ljubljana, tel.: 08 20 56 590, elektronski naslov: info@ecdr.si in sicer po postopku in na način, ki ga določajo pravila ECDR o postopkih reševanja potrošniških sporov. Postoprk mediacije vodi pri ECDR akreditirani mediator.

Več si lahko ogledate na spletni strani ECDR na povezavi www.ecdr.si.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL

Opozorila

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

SANUS, Suzana Fridl s.p., 2018

© 2018    Vse pravice pridržane.

SANUS, Suzana Fridl s.p. I www.greenlife.si | Pogoji poslovanja